مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 08:422022-08-13اقتصادي

فارس من| استفاده اصولی از سموم کشاورزی باید به واحدهای فروش ابلاغ شود


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: بحث قانونمند کردن سم پاشی و استفاده اصولی از سموم در قالب دستورالعمل باید از سوی سازمان حفظ نباتات وزارت جهادکشاورزی باید به فروشندگان سموم ابلاغ شود تا در بحث فروش سموم محدودیت اعمال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای رسیدگی به سم پاشی های غیراصولی و مرگ زنبوران عسل خواستار پیگیری این سوژه شدند.

  در این سوژه آمده است؛ جمعی از زنبورداران مازندرانی از مسؤولانی که با صنایع پرورش دام، طیور و گیاهان سروکار دارند، خواستار قانونمند کردن سم پاشی و استفاده اصولی از سمومی هستیم که برای زنبور ها خطر مرگ و میر به همراه نداشته باشد چرا که ما زنبورداران با اقدامات غیرقانونی و سمپاشی مهلک دچار ضرر و زیان های هنگفتی می شویم.

مسعود احمدی حاجی معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: این مهم باید در سطح کشوری دنبال شود.

  وی افزود: بحث قانونمند کردن سم پاشی و استفاده اصولی از سموم در قالب دستورالعمل باید از سوی سازمان حفظ نباتات به فروشندگان سموم ابلاغ شود تا در بحث فروش سموم محدودیت اعمال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| استفاده اصولی از سموم کشاورزی باید به واحدهای فروش ابلاغ شود

فارس من| استفاده اصولی از سموم کشاورزی باید به واحدهای فروش ابلاغ شود